TOBIÁŠ SÚKENIK "Teší ma, že dokážem motivovať ľudí a nejakým spôsobom im pomôcť k lepšej budúcnosti."

02.01.2018

Na začiatku roku si väčšina z nás dáva predsavzatia, ciele a plány, ktoré (ruku na srdce) nie každý z nás odškrtáva ako splnené na jeho konci. Existujú však aj takí ľudia, ktorí svoje ciele berú naozaj vážne a systematicky pracujú na ich plnení. Jedným z týchto ľudí je aj Tobiáš Súkenik, mladý, ambiciózny podnikateľ v oblasti network marketingu, ktorý ako najmladší na svete získal ocenenie Blue Diamond. 

Ahoj Tobiáš, musíme povedať, že si pre nás človek s inšpiratívnym životným štýlom. Tvoj instagram doslova srší pozitívnym myslením, motiváciou a cieľavedomosťou. Si vzorom pre mnoho mladých ľudí, ale nás by zaujímalo, kto alebo čo inšpiruje teba?

Ahojte, v prvom rade ďakujem veľmi pekne za uznanie, moc si to vážim! :) Ako uvádzam stále a som na to veľmi pyšný, mojou najväčšou inšpiráciou je žena, ktorá mi dala život a to je moja drahá mama . V rodine sme štyria muži takže si viete predstaviť že nie vždy to bolo jednoduché. Mama je pre mňa inšpiráciou v rámci svojej osobnosti, to čo z nej každodenne vyžaruje, to aká je pozitívna, to akú lásku mi dala a dokáže stále dávať aj keď spolu moc nie sme, to ako bravúrne zvláda životné situácie, to aké ma nastavenie v živote :) To sú hodnoty v ktorých sa ja sám aktuálne vidím, takže pre mňa je jednoznačne najväčšou inšpiráciou ona. Čo sa týka mojich vzorov v biznise sú to moji coachovia a ľudia ktorí ma v živote posúvajú ďalej správnym smerom (Smillion Mori, Grant Cardone , zo Slovákov je to pre mňa jednoznačne Rytmus - možno znie ako klišé, ale všetko si vybudoval sám z úplnej nuly).

Vo svojom mladom veku si dosiahol už množstvo úspechov a napriek tomu máme pocit, že nepoľavuješ a neustále sa posúvaš dopredu. Aké sú tvoje najbližšie profesionálne ale aj osobné plány a ambície? Kde sa vidíš o 10 rokov?

Som človek, ktorý sa snaží žiť naozaj každý jeden deň naplno, dávať si krátkodobé ciele a potom sa z tých cieľov stávajú väčšie a väčšie ciele. Neoslavujem úspech predčasne a to je to, čo ma tlačí dopredu, keď človek niečo dosiahne je to pekné a treba si to užiť, ale úspech trvá veľmi krátko a pokiaľ chce človek naozaj rásť musí stále na sebe pracovať, doba ide neskutočne rýchlo, trendy sa posúvajú dopredu, príležitosti sú na každom kroku, stačí mať len otvorené oči a byť pozitívne naklonený ku každej jednej situácii, ktorá sa vám v živote naskytne. Tento nádherný svet nám naozaj ponúka toho strašne veľa a sme tu len jeden jedinýkrát, máme len jednu jedinú šancu a čo je na tom najlepšie, že všetko máme vo svojich rukách, už je len otázka na nás, ako túto šancu využijeme. Ja si vážim naozaj každý jeden deň a chcem si život užiť na maximum !:) Čo sa týka mojich osobných ambícií a plánov, tie sú, aby som na sebe neustále pracoval, snažil sa učiť a zdokonaľovať sa. Kde sa vidím o 10 rokov je naozaj ťažká otázka, mám svoje ciele a plány, ale tie si rád nechám ešte pre seba :))

Jednou z profesií, ktoré na svojom profile uvádzaš je ,,Business mentor & Life coach". Zaujímalo by nás preto aký je podľa teba ten správny "recept" na úspech či už v osobnom alebo profesionálnom živote?

Pre mňa je to jednoznačne vďačnosť :) Pokiaľ človek dokáže byť vďačný a tešiť sa z každej jednej maličkosti, postupom času si uvedomí, že jeho život je naozaj naplnený každým jedným dňom a práve maličkosti vytvárajú v konečnom dôsledku v živote tie najväčšie veci. V profesionálnom živote je to jednoznačne disciplína. Pokiaľ si človek vytvorí návyk, rituál a dokáže si tento faktor udržať naozaj pravidelne čo najdlhšie, tak má veľký predpoklad, že uspeje. Ďaľšia vec, ktorú by som chcel povedať z vlastných skúseností je vôľa to nikdy nevzdať. V živote som si naozaj prešiel rôznymi pádmi , či zdravotnými alebo profesnými a čo ma najviac posilnilo a za čo som doteraz naozaj vďačný je to, že som sa nikdy nevzdal svojich cieľov a snov. Podľa mňa na svete neexistuje neúspešný človek, ale iba človek, ktorý to prestal skušať alebo to vzdal.

Z tvojho instagramu je evidentné, že si milovníkom tetovaní, koľko ich celkovo máš a ktoré majú pre teba špeciálny význam? Taktiež musíme povedať, že ani móda pre teba nie je úplne cudzí pojem a z tvojich outfitov by sa mohli inšpirovať mnohí slovenskí muži, odkiaľ čerpáš inšpiráciu ty?

Áno, každá jedna vec, ktorú mám zväčnenú na mojom tele má určitý význam, väčšinou sú to rodinné motívy , náboženské motívy a veci, ktoré ma vystihujú :) Opäť raz ďakujem za uznanie, veľmi dobre sa to číta :) Úprimne nejak inšpiráciu nečerpám nikde, móda je asi moja najväčšia vášeň a snažím sa skôr byť vždy originálny a všímať si viac menej zahraničné trendy :)

Podľa tvojej postavy usudzujeme, že ani zdravý životný štýl ti celkom určite nie je cudzí. Prezraď nám preto ako sa udržiavaš vo forme a ako bojuješ s tým, keď máš dni, že sa ti nič nechce ?

Musím sa priznať, že fitku a strave poslednou dobou nedávam až toľko, koľko by som chcel, pri veľa povinnostiach sa trošku zmenili aj priority ( výhovorka :-) ) . To, čo ma najviac udržiava je pravidelné kardio nalačno a s jedlom začínam až po 13-tej hodine, tento cyklus sa snažím naozaj držať na dennej báze. Čo som sa v živote naučil je to, že práve dni, kedy sa nám najviac nechce, rozhodujú najviac, a tie sú v živote najdôležitejšie. Vtedy sa formuje pevná vôľa a disciplína a "chtíč" , takže to je pre mňa aj motivácia a hlavne ten pocit keď sa dokážete v tento deň vyburcovať k najlepším výkonom je na nezaplatenie :)

A na záver už naša takmer tradičná otázka. Keďže slovo "happy" máme priamo v našom názve, zaujímalo by nás preto, čo pre teba znamená šťastie resp. čo robí šťastným teba?

Aktuálne ma robí štastným moje vnútorné nastavenie a to akou zmenou som sám prešiel. Teší ma keď je šťastná moja rodina a keď sa moji najbližší ľudia medzi sebou navzájom podporujú. Teší ma, že dokážem motivovať ľudí a nejakým spôsobom im pomôcť k lepšej budúcnosti a tá energia, ktorá sa mi dostáva spätnou väzbou od nich je na nezaplatenie. Teší ma aj to ako rastiem, to že som v živote našiel pokoru učiť sa  a stále napredovať. Keby sa ma niekto opýtal pred 4 rokmi, alebo mi skôr povedal, že sa budem venovať niečomu takému, asi by som ho vysmial. Za 4 roky sa však veľa veci zmenilo a zrazu sa dá povedať, že som úplne iný človek. Keď sa pozriem spätne na to, čom som napísal, tak som naozaj strašne vďačný, že môžem mať takýto život.

Poprosíme ťa ešte o doplnenie, tvoje MUSTHAVE :

v aute: neporiadok :D

v chladničke: úprimne v chladničke väčšinou nemávam nič :-)

v šatníku: som maniak na obuv, takže tá prevyšuje 50 % môjho šatníka

v playliste: Rytmus

FOTOGALÉRIA TOBIÁŠA SÚKENIKA (zdroj: instagram/tobiassukenik) 

Sledujte Tobiáša aj na instagrame : @tobiassukenik

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky