SOŇA MIHALIČKOVÁ "Moja rodina je pre mňa alfa a omega."

02.06.2017

My v Happystore sme nesmierne radi, že sa nám darí spolupracovať s krásnymi a talentovanými ženami, medzi ktoré rátame aj charizmatickú a mimoriadne šikovnú kaderníčku hviezd Soňu Mihaličkovú, ktorá si vás získa svojim pozitívnym vyžarovaním a originálnym štýlom. O tom, že je inšpiráciou pre mnohé dievčatá a ženy svedčí aj jej popularita na sociálnych sieťach, kde počet jej fanúšikov a "followerov" narastá denne rýchlym tempom. Prinášame vám preto krátky rozhovor o tom, čo ju napĺňa, baví, inšpiruje a robí šťastnou.


Ahoj Sonička, ako sa máš, čo máš nové? :) Sledujeme ťa na tvojom instagrame a musíme povedať, že z neho priam srší čistá pozitívna energia. Ako to robíš, že si vždy tak pozitívne naladená? :)

Ahoj, mám sa super ďakujem, po náročných mesiacoch práce a neustáleho cestovania po Slovensku mám teraz trochu kľud, pretože sa nachádzam v krásnom Chorvátsku. Asi aj tu nabíjam moju energiu keďže sem chodím pomerne často a pár mesiacov do roka tu aj žijem. Naučila som sa v živote prestať ponáhľať a myslieť viac na seba a môj vzťah. Dlhé roky som bola workoholička a už som bola skoro bez duše. A vtedy s novým vzťahom (teraz už dvojročným) prišiel aj akýsi pokoj a kľud a super som to prijala a zvoľnila. Tak to asi prišlo tak samo a prišlo to "primetime". Takže dovolím si tvrdiť, že energiu načerpávam najmä v mojom vzťahu :)

Keď sme už pri tejto téme a slovíčko "happy" (v prekl. šťastie) máme priamo v názve, zaujímalo by nás čo je podľa teba šťastie a čo robí šťastnou teba?

Nesmierne šťastnou na robí moja rodina, ich aj naše zdravie a spokojnosť. Sú pre mňa alfa a omega a keď je s nimi všetko v poriadku tak so mnou taktiež. Sme veľmi silná rodina a držíme nesmierne spolu za čo som veľmi vďačná a šťastná. Možno to znie ako klišé, ale hovorím z duše. Človek časom a hlavne vekom príde na určité veci a prehodnotí priority. Samozrejme veľkým podielom na mojom štastí je aj môj vzťah (opäť ho musím spomenúť ;)). Šťastná som keď pracujem pretože moja práca je aj mojim poslaním, beriem to tak a najväčší a najkrajší pocit je, ako vidím, že zákazníčky ku mne chodia s potešením a takou tou láskou :) veľkým potešením je keď si na seba niečo kúpim :) ale tieto veci su taký vedľajší dodatok :) podstata je na začiatku a som za to každý deň vďačná!

Baví nás sledovať tvoju vizáž a outfity. Kde berieš inšpiráciu pre svoj štýl?

Čo sa týka mojich outfitov, tak to sa inšpirujem najmä na instagrame. Nerada chodím po obchodoch a iba tak hľadám. Hrozne ma to vyčerpáva :) Ale milujem to, keď zaspávam a myslím na to, čo si ráno oblečiem a kombinujem to v hlave. Horšie je, keď to do rána zabudnem :))) niekedy s tým "vybabrem" a pripravím si už večer, čo ďalší deň na seba. Do práce máme predpísaný "dresscode" takže tam toho až tak moc nenašpekulujem. Líčim sa úplne minimálne, makeup som nikdy nepoužívala a ani sa nechystám. Namaľujem si líčka, mihalnice a pery. Jáj a skoro som zabudla na OBOČIE!! To je pre mňa veľmi dôležité :)

Ako to robíš, že tak skvelo vyzeraš? Podelíš sa s nami o to ako sa staráš o svoju pleť a telo? Aká je tvoja beauty rutina? Na akú kozmetickú "vychytávku" nedáš dopustiť?

Celý život som sa o svoju pleť nijak extra nestarala. Dokonca pred asi 10 rokmi som mala obdobie, že som sa nezvykla ani odlíčiť (ja viem hanba mi) !!! Dnes sa poctivo odlíčim každý večer aj ked nie som nalíčená tak aspoň večer si vyčistím pleť. Pred polrokom som začala používať krém na tvár ktorý som si hneď zamilovala a vraj vypína pleť, tak mu verím a poctivo používam :) namotaná som strašne na sérum na mihalnice a obočie z ktorého mi konečne začali rásť. Neprejde deň aby som si ho nedala!

Aké máš profesionálne a osobnostné sny a plány? Kde sa vidíš o 5 rokov?

Moje sny sú veľmi jednoduché, čo sa práce týka tak nech to zostane minimálne tam, kde je to teraz a budem nadmieru spokojná. Vedela by som si predstaviť robiť ešte niečo viac, ale to si nechám zatiaľ pre seba, pretože to neplánujem v blízkej budúcnosti, skôr sa viac venujem súkromiu a hádam už do 5 rokov budem šťastnou, milujúcou mamou a manželkou ;)

A NA ZÁVER ŤA CHCEME POPROSIŤ O TVOJE MUST HAVE :


V kabelke : cigarety, zapaľovač, mobil, kľúče od auta, rúž

V aute : cigarety, zapaľovač,mobil, rúž, pepsi, dobrá hudba

V chladničke : pepsi, mäso :)))

V kozmetickej taštičke : špirála, líčka, rúž

V šatníku : saká, čierno-biela kombinácia hocičoho a BOTYYYY!!!

Na leto: plavky :)

FOTOGALÉRIA

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky