DOMINIKA NGO-DUCOVÁ ,,Krása vychádza zvnútra, ak je človek spokojný sám so sebou odrazí sa to aj navonok. "

07.03.2018

Ak ste užívateľom instagramu sme si istí, že vám neunikol profil tejto exoticky krásnej slovenskej modelky, aktuálne už aj moderátorky módnej televízie Fashion TV. A keďže my v Happystore máme radi talentovaných a cieľavedomých ľudí, Dominiku sme pre vás vyspovedali.

Ahoj Dominika, musíme povedať (a myslíme, že nie sme jediní), že prvé čo nás na tebe zaujalo je tvoja netradičná krása. Prezradíš nám tvoje "beauty tipy", ktoré dodžiavaš a vďaka ktorým vyzeráš tak skvelo?

Ďakujem krásne za kompliment. Podľa mňa krása vychádza zvnútra, ak je človek spokojný sám so sebou odrazí sa to aj navonok. Každopádne môj najobľúbenejší beauty tip je vždy sa odmaľovať a vyčistiť si tvár a hydratovať telo dostatkom vody.

Už nejaký čas ťa sledujeme v médiách či na tvojom instagrame a musíme povedať, že tvoj pozitívny prístup k životu je veľmi inšpiratívny. Kto alebo čo denne inšpiruje teba?

Milujem svojich priateľov, ktorí majú taktiež pozitívny prístup k životu, takže sú to hlavne oni čo ma vždy naladia na tu správnu vlnu.

Vieme, že si sa venovala modelingu avšak teraz ťa je čoraz častejšie vidieť na televíznych obrazovkách. Už nejaký čas pracuješ pre Fashion TV. Čo ťa doviedlo z profesie modelky rovno pred televízne kamery?

Bola to náhoda alebo osud a chuť zostať v kontakte s módou aj po skončení modelingu. Osud to bol preto, lebo keď som sa odhodlávala skončiť vyskočil mi článok, že sa hľadá nova moderátorka Fashion TV a ja som neváhala.

Z tvojho instagramu je evidentné, že si vášnivou cestovateľkou. Ktoré krajiny ťa najviac oslovili a prečo? Aký je tvoj najbližší cestovateľský sen?

Neprekvapím ak poviem, že mojou srdcovkou je Ázia. Kultúra, ľudia, jedlo (hlavne to jedlo) a všetko čo k tomu patrí milujem. Momentálne ma to ťahá do Afriky. Takže tento cestovateľský sen si chcem tento rok určite splniť!

Vzhľadom na tvoju postavu je jasné, že zdravý životný štýl pre teba nie je žiaden cudzí pojem. Prezraď nám ako si udržiavaš svoje dokonalé krivky?

Momentálne naozaj tvrdo makám, ale sú obdobia kedy vypustím a šaláty nahradí pizza. Zdravá výživa mi je veľmi blízka, milujem sa vzdelávať ohľadom stravy a skúšam čo môjmu telu prospieva. Samozrejme bez cvičenia to nejde, v posilňovni mi pomáha môj tréner Boris Krakovsky, inokedy skočím na Xbody Bratislava alebo si vyventilujem hlavu pri behaní.

Keďže si moderátorkou módnej televízie Fashion TV je nám jasné, že v móde sa orientuješ. Ako by si definovala svoj štýl a na ktorých módnych vychytávkach si momentálne "ulietavaš" ?

Svetre sú moja zimná závislosť! Vždy a všade mi je zima, takže mám momentálne plnú skriňu svetrov.

A na záver naša tradičná otázka. Keďže slovo ,,happy" máme priamo v názve, chceli by sme vedieť, čo pre teba znamená slovo šťastie?

Šťastie je pre mňa varenie. Milujem to. Samozrejme aj moja rodina a priatelia sú pre mňa šťastie - aké klišé však. A to, že šťastie sú aj nové topánky a veci z Happystore ani písať nemusím.:)

Dominikine MUSTHAVE:

v kabelke : mobil, peňaženka

v šatníku: vysoké čierne čižmy

v kozmetickej taštičke: balzam na pery

v chladničke: moja najnovšia závislosť je sójový puding s karamelovou príchuťou


FOTOGALÉRIA DOMINIKY NGO-DUCOVEJ (zdroj: instagram/ducova)

Sledujte Dominiku aj na instagrame @ducova
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky