ALEXANDRA ORVISKÁ "Chcem len žiť tak, aby som bola šťastná a možno to tešilo aj ľudí okolo mňa..."

06.06.2017

V dnešnej uponáhľanej dobe je pomerne ťažké nájsť niekoho, kto je pozitívne naladený takmer permanentne. Pre nás je takým človekom inšpiratívna a krásna Alexandra Orviská, ktorá k životu pristupuje s láskou a humorom, má nesmierne priateľskú a dobrodružnú povahu, je tým pravým cestovateľom a pre nás v Happystore je aj definíciou skutočnej módnej ikony! Takže sme happy, že vám s ňou môžeme priniesť krátky rozhovor.

Ahoj Saška, ako sa máš? Musíme povedať, že tento rozhovor nás mimoriadne teší, nakoľko ťa už nejaký čas sledujeme najmä na tvojich sociálnych sieťach a páči sa nám tvoj prístup k životu a to, že si vždy pozitívne naladená.Kde alebo čím si dobíjaš baterky? Kde si "chodíš" po pozitívnu energiu? :)

Pozitívna energia prichádza zo života, teším sa, že môžem dýchať esencie rôznych kultúr, že môžem cestovať a inšpirovať sa ľudmi okolo mňa. Presne takými, ktorí ma nabíjajú energiou. A to väčšinou cítim v zahraničí. Nie ste nikoho súčasťou, len novým elementom, každý sa usmieva a naberá energiu z vás. Nič konkrétne, len pekné, milé veci.

Na tvoj instagram pomerne dosť často pridávaš fotografie z tvojich dovoleniek a výletov, čiže nám je jasné, že si vášnivou cestovateľkou. Ktoré miesta z tých čo si navštívila sú pre teba nezabudnuteľné a prečo? A aká destinácia je tvojim ďalším cestovateľským snom?

Každá krajina je pre mňa výnimočná, najmä tie, kde nie je príliš veľa turistov. Kde sa človek zamyslí, že naozaj existujú aj takéto miesta? Naozaj sme tak malinkí, že ani nevieme, že existujú? Že sú ostrovy a miesta, ktoré nemajú miesta ani na mape? Amazonka je magická. Džungla, kde ste len vy a príroda.. príroda, ktorú ešte nikto nestihol zdevastovať. Samozrejme nie všade :(

Keď už sme pri tých fotografiách z dovoleniek...tvoje fotky v plavkách doslova vyrážajú dych! J Ako to robíš, že tak perfektne vyzeráš? Máš nejaké tipy pre nás ostatné, ktoré chceme vyladiť svoje krivky do plaviek?

Treba počúvať svoje telo. Čo si pýta. Nekŕmiť ho ničím, čo mu nechutí. Jesť to, čo si žiada. Cítiť, že to je ono a to mi stačí. A potom sa hýbať vo svojom komforte. Neísť nasilu behať, ale možno sa príjemne prejsť a povedať si, že tých pár schodov do "officu" je moja cesta :)

Je vidieť, že móda ťa baví a nás zase veľmi baví tvoj jedinečný štýl. Mnohokrát sme ťa videli v outfitoch, ktorých jednotlivé kúsky sú na prvý pohľad ťažko kombinovateľné, ale na tebe vyzerajú jednoducho perfektne. Kde berieš inšpiráciu pre svoje outfity? Na ktorých značkách si "ulietavaš"? Aký najdrahší kúsok máš v šatníku?

Všetci sa pýtajú na najdrahšie kúsky, ale aj ten, ktorý človek dostane na nejakej ceste vie byť krásny. Šatka, ktorú nosím na každú dovolenku, ktorú si dám raz na vlasy, raz ju použijem ako uterák na pláži, inokedy ako šaty na večeru. Treba sa cítiť dobre. Mať predstavu o tom, že sa človek usmeje a je jedno čo ma na sebe. To ma baví.

Slovo "happy" máme priamo v názve, preto je už našou bežnou otázkou, čo je pre teba definíciou slova "happy"? Čo robí šťastnou teba?

Ľudia, moji blízki, ich dobrý pocit. Nie je ich veľa, ale sú takí naozajstní. Moji...

Kde sa vidíš o 10 rokov? Aké sú tvoje profesionálne a osobnostné plány? Na čo sa môžu tvoji "followers" a fanúšikovia ešte tešiť?

Hm, ťažká otázka. Nepozerám sa až tak ďaleko. Chcem len žiť tak, aby som bola šťastná a možno to tešilo aj ľudí okolo mňa.

A na koniec ťa chceme poprosiť o tvoje MUSTHAVE  :

v kabelke : kabelku nosím veľmi zriedka a mám v nej väčšinou len peňaženku a telefón :)))

v šatníku: krásnu vôňu.

v kozmetickej taštičke: voňavý krém, zubnú pastu a kefku

v chladničke: ľad

v aute: silný motor, dobrú hudbu a vždy plnú nádrž :-P

FOTOGALÉRIA ALEXANDRY ORVISKEJ (zdroj: instagram/alexandraorviska)

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky